Na początku optymalizacji strony WWW powinieneś zdefiniować elementy widoczne w wynikach Google. Są to:

Tytuł strony (title) – zalecana długość wynosi do 60 znaków ze spacjami. Szczególnie istotne jest umieszczenie w tytule w słów kluczowych, w kolejności zgodnej z hierarchią ich ważności.

Adres strony WWW (URL, czyli protokół np. https:// + nazwa domeny + ścieżka) – zalecana długość pełnego adresu URL wynosi do 80 znaków. Do rozdzielenia słów kluczowych w scieżce zamiast spacji lub podkreślenia „_” zaleca się używanie średników „-”.

Opis strony (meta description) – zalecana długość wynosi do 160 znaków ze spacjami. Opis powinien być unikalny oraz precyzyjnie wyrażać zawartość podstrony.

W tytule lub opisie zaleca się stosowanie tzw. wezwania do akcji (ang. call to action) np. zwrotów „kup teraz”, „pobierz plik” itp.

Wszystkie powyższe elementy powinny być definiowane indywidualnie dla każdej podstrony, pod kątem wyszukiwarki oraz użytkownika.

tytuł, opis, adres URL strony WWW
Jak określić tytuł, opis oraz adres URL strony WWW?