O autorze
dr inż. Marcin Gibert
Przykładowe artykuły:
- Gibert M., Śmiałkowska B.: Kryteria i parametry pozycjonowania stron WWW, Polskie Towarzystwo Zarządzania Wiedzą, Studia i Materiały nr 28, ss. 58-70, Bydgoszcz 2010 r.,
- Gibert M.: Pozycjonowanie stron WWW, Eurofirma, ss. 68-70, 2008 r.
- Gibert M.: Improving Information-Carrying Data Capacity in Text Mining, Computational Collective Intelligence, pp. 648-657, Springer 2015 r.
Przygodę z pozycjonowaniem rozpocząłem w 2004 r. Dwa lata później obroniłem pracę inżynierską, w ramach której opracowałem aplikację internetową wspierającą pozycjonowanie stron WWW w wyszukiwarkach. Od 2005 r. zacząłem zajmować się pozycjonowaniem również zawodowo. Do dnia dzisiejszego miałem przyjemność opracowywać i wdrażać strategie pozycjonowania stron WWW dla kilkuset firm, między innymi: Qumak-Sekom S.A., Glazura Królewska S.A., Cafe News S.A., Gala S.A., Mewa S.A., Egen S.A.
Przykładowe referencje:
- Qumak-Sekom S.A. – dr Maciej Zachara – Dyrektor Marketingu,
- GiG Sp. z o.o. – Michał Bisikiewicz – Dyrektor Zarządzający/Członek Zarządu,
Cały czas dzielę się wiedzą oraz zdobytym doświadczeniem dotyczącymi optymalizacji (SEO) oraz pozycjonowania stron WWW. Aktualnie prowadzę zajęcia dla studentów w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie z przetwarzania danych w systemach biznesu cyfrowego oraz w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu w Szczecinie z e-commerce oraz marketingu internetowego, w trakcie których przybliżam metody eksploracji danych oraz techniki optymalizacji (SEO) i pozycjonowania stron WWW w wyszukiwarkach internetowych. Równocześnie prowadzę szkolenia indywidualne i grupowe z tej tematyki. Łącznie przeprowadziłem ponad 1000 godzin zajęć i szkoleń dotyczących e-commerce oraz marketingu internetowego, w tym szkolenia z pozycjonowania stron WWW w Google.
Przykładowe referencje szkoleniowe: